Doskonały pokój

Doskonały pokój.             Nie patrzę wstecz. Bóg zna moje bezowocne wysiłki, te stracone godziny, moje grzechy i moją słabość. Przekazuję wszystko Bogu, który mi dał Zbawiciela i przebacza moje nieposłuszeństwo.            Nie patrzę naprzód. Bóg zna moją przyszłość, zna drogę, która mnie zaprowadzi prędzej czy później do Jego domu. Pan Jezus będzie ze mną w każdym doświadczeniu i poniesie ciężar moich trosk dla mnie. Ja się nie rozglądam wokół siebie. Strachy by mnie naszły, tak wielki jest tumult wzburzonego morza życia, tak ciemny jest ten świat pełen zła, tak daremna nadzieja na szczęście i na pokój, jaki mi oferuje.          Nie patrzę w siebie, to by mnie uczyniło do głębi nieszczęśliwym; we mnie bowiem nie ma niczego, na czym mógłbym położyć moja nadzieję. Nie widzę we mnie nic tylko słabość i błędy, marne postanowienia, które znowu nie będą zrealizowane.          Lecz ja patrzę do góry, w górę, na Jezusa; gdyż tam, przy moim Panu moje serce może się umocnić, tam uspokoją się moje obawy, tam znajduję radość i miłość. Boskie światło przepędza wszelką ciemność i przynosi sercu memu doskonały pokój i pełnię nadziei. H. f 4/97 

Skomentuj

