Dobry Zasiew

Nie ostoją się bezbożni na sądzie ani grzesznicy w zgromadzeniu sprawiedliwych.
Psalm 1,5

Psalm 2

Czemuż to burzą się narody,
a ludy myślą o próżnych rzeczach?
Powstają królowie ziemscy
i książęta zmawiają się społem
przeciw Panu i Pomazańcowi jego:
Zerwijmy ich więzy i zrzućmy z siebie ich pęta!

Ten, który mieszka w niebie,
śmieje się z nich. Pan im urąga.
Wtedy przemówi do nich w gniewie swoim
i gwałtownością swoją przerazi ich:
Ja ustanowiłem króla mego na Syjonie,
świętej górze mojej.
Ogłoszę zarządzenie Pana: Rzekł do mnie:
Synem moim jesteś, dziś cię zrodziłem.
Proś mnie, a dam ci narody w dziedzictwo
i krańce świata w posiadanie.
Rozgromisz je berłem żelaznym,
roztłuczesz jak naczynie gliniane.

Bądźcie więc teraz rozsądni, królowie,
przyjmijcie przestrogę, sędziowie ziemi!
Służcie Panu z bojaźnią i weselcie się,
z drżeniem złÍ żcie mu hołd,
Aby się nie rozgniewał
i abyście nie zgubili drogi,
bo łatwo płonie gniewem.
Szczęśliwi wszyscy, którzy mu ufają!

(Tekst: Biblia Warszawska)

(C) Copyright "Dobry Zasiew" 2010

Zapraszamy na witrynę http://chrzescijanin.strefa.pl/

Skomentuj

