Dobry Zasiew – 8.1.2011

Do mnie się zwróćcie, wszystkie krańce ziemi, abyście były zbawione, bo Ja jestem Bogiem i nie ma innego.
Księga Izajasza 45,22
On [Bóg], który nawet własnego Syna nie oszczędził, ale go za nas wszystkich wydał, jakżeby nie miał z nim darować nam wszystkiego?
List do Rzymian 8,32

Przed 12 laty uważałem się za ateistę. Tkwiłem w przekonaniu, że nie ma Boga. Nie oczekiwałem więc niczego od Niego i byłem skłonny ciężko pracować, aby osiągać wszystkie cele, które świadomie sobie wytyczyłem. Jak wielu ludzi wokół mnie zorientowany na zewnętrzny sukces, chciałem mieć dobrą pracę i komfortowy, nowoczesny dom. Wydaje mi się, że dość szybko, w wieku około 30 lat, osiągnąłem to wszystko. Ale nie czułem się szczęśliwy. Życie wydawało mi się puste.
W tym czas ie zetknąłem się z zupełnie innymi ludźmi. Posiadali niezrozumiały dla mnie wewnętrzny pokój i radość, rzeczy, których nie znałem. Obserwując to, byłem zdziwiony. Kiedy mi powiedzieli, że one pochodzą od Boga, początkowo odrzuciłem to z gniewem. Wiarę w Boga, który ingeruje w nasze życie, uważałem za wyraz wewnętrznej słabości i głupotę. Lecz różnica między życiem moich znajomych a moim była tak wielka, że moje wcześniejsze przekonanie zaczęło się chwiać. Ponadto w mojej żonie spostrzegłem zdumiewającą zmianę. Jej gorycz i niepokój ustąpiły pokojowi i nadziei, temu, co widziałem u jej przyjaciół. Wreszcie zdobyła się na odwagę i powiedziała mi, że przyjęła Jezusa Chrystusa jako swojego Zbawiciela. Wtedy to, zupełnie nagle, moje wcześniejsze zapatrywania wydały mi się czcze i niesłuszne. Niedługo potem również i ja oddałem swoje życie Panu Jezusowi. Teraz wiem, że Bóg istnieje i jest żywym Bogie m. Objawił się w Biblii, od której stroniłem i nie chciałem jej wierzyć. Osobiście objawił się także w życiu moich przyjaciół i w duchowej przemianie mojej żony. To był klucz do mojego serca.

(C) Copyright "Dobry Zasiew" 2010

Zapraszamy na witrynę http://chrzescijanin.strefa.pl/

Skomentuj

