nie chcecie, aby mieć żywot

Ale mimo to do mnie przyjść nie chcecie, aby mieć żywot […] Ja przyszedłem w imieniu Ojca mego, a wy mnie nie przyjmujecie.
Ewangelia Jana 5,40.43

Proszę nie przeszkadzać!

W każdym pokoju hotelowym znajduje się karta z napisem: "Proszę nie przeszkadzać". Jeżeli ktoś ma ochotę pospać rano nieco dłużej, wywiesza kartę na zewnętrznej stronie drzwi i już ma swój upragniony spokój.
Istnieją ludzie, którzy taką czy też podobną kartę używają zawsze, ilekroć ktoś pragnie opowiedzieć im ewangelię łaski Bożej. "Zostaw mnie w spokoju! Nie odczuwam potrzeby zajmowania się tymi pobożnymi bzdurami, które mi oferujesz. Moje życie jest całkowicie wypełnione. Nie ma w nim miejsca na takie sprawy. Proszę mi nie przeszkadzać!"
Ale ci, którzy głoszą ewangelię, wcale nie mają zamiaru wnikać czy ingerow ać w życie innych. Chcą jedynie przypomnieć, że Pan Jezus stoi przed drzwiami serca każdego człowieka i cierpliwie prosi o wpuszczenie: "Oto stoję u drzwi i kołaczę; jeśli ktoś usłyszy głos mój i otworzy drzwi, wstąpię do niego i będę z nim wieczerzał, a on ze mną" (Obj. 3,20). Życie bez Pana Jezusa to dramatyczna historia; kończy się zawsze w wiecznym oddaleniu od Boga. Kto jednak wpuszcza Zbawiciela do swego życia, wyznając Mu swe grzechy, doświadcza odpuszczenia swej winy przed Bogiem i staje się szczęśliwym, umiłowanym dzieckiem Bożym. O tym, kto w wierze otwiera przed Nim drzwi swego serca, mówi Pan, jak niegdyś o Zacheuszu: "Dziś zbawienie stało się udziałem domu tego […] Przyszedł bowiem Syn Człowieczy, aby szukać i zbawić to, co zginęło" (Ew. Łukasza 19,9-10).

(C) Copyright "Dobry Zasiew" 2011

nie chcecie, aby mieć żywot

Zapraszamy na witrynę http://chrzescijanin.strefa.pl/

nie chcecie, aby mieć żywot

Skomentuj

