POROZMAWIAJMY O PANU JEZUSIE CHRYSTUSIE!

chrzescijanie.info zaprasza: POROZMAWIAJMY O PANU JEZUSIE CHRYSTUSIE!

Dobry Zasiew – 15.07.2011

W silnej dłoni

Ramię twoje jest potężne; mocna jest ręka twoja, a wysoko podniesiona prawica twoja.
Psalm 89,14
Niech wesprze mnie ręka twoja, gdyż wybrałem przykazania twoje!
Psalm 119,173

W silnej dłoni

"Zostać chrześcijaninem? Wydaje mi się, że to dla mnie zbyt ciężkie. Moi przyjaciele wyśmialiby mnie. Jak mógłbym pozostać wobec takiej sytuacji nieugiętym? Myślę, że nie byłbym w stanie tego znieść, gdybym stał się przedmiotem drwin moich znajomych i bliskich."
Takie i tym podobne myśli dręczyły pewnego młodego mężczyznę podczas wieczoru ewangelizacyjnego. W końcu jednak zdecydował zwierzyć się ze swojego problemu. "Niech pan mi powie," – zagadnął prowadzącego to spotkanie ewangelistę – "w jaki sposób może młody człowiek pozostać stanowczym i niezachwianie obstawać przy swoim, jeżeli chce naśladować Pana Jezusa?"
Ewangelista wyciągnął z kieszeni ołówek i położył go na dłoni swego rozmówcy. "Czy ten ołówek jest w stanie stać?" – zapytał. "Ależ skąd! Oczywiście, że nie." – odpowiedział zapytany. Wówczas ewangelista wziął ołówek do ręki i postawił go prosto, trzymając go mocno w pionowej pozycji. "Ach, teraz przecież to pan go trzyma w tej pozycji! To zupełnie coś innego!" – powiedział młody człowiek. "Tak, również i ty nie jesteś w stanie stać o własnych siłach, ale dłoń Pana Jezusa jest w stanie mocno cię trzymać".
Prawie 25 lat później spotkali się ci dwaj mężczyźni po raz kolejny. Poprzednio tak bardzo niezdecydowany, wahający się i pełen obaw młody mężczyzna opowiadał z radością, że owego wieczoru całkowicie oddał się Bogu. "Tak, od tamtego czasu Jego ręka istotnie stale mnie trzymała, utrzymywała w siłach i mną kierowała" – wyznał.

Jezusowa silna dłoń trzyma mocno mnie na wieki.
Zbyt mnie drogo kupił On, by wypuścić miał z opieki.
Mój Zbawiciel przy mnie trwa, to najlepsza ufność ma!

(C) Copyright "Dobry Zasiew" 2011

Zapraszamy na witrynę http://chrzescijanin.strefa.pl/

W silnej dłoni

Dodaj komentarz