Szukałem Pana i odpowiedział mi

Szukałem Pana i odpowiedział mi, i uchronił mnie od wszystkich obaw moich.
Psalm 34,5

W Afryce

W małym miasteczku we Francji organizowane były wieczorne spotkania, podczas których przemawiał Francois Coillard, misjonarz z Afryki. Wielu ludzi przyjęło zaproszenie, tak że jednego wieczoru zgromadził się prawdziwy tłum. Coillard interesował ich jednak raczej jako odkrywca i podróżnik, nie zaś jako ewangelista.
"Chcieliby państwo, żebyśmy wieczór ten rozpoczęli modlitwą?" – zapytał misjonarz słuchaczy "Nie!" – słychać było z różnych stron. – "Może pieśnią?". – "Nie!". – "Czego więc oczekujecie ode mnie?". – "Proszę nam opowiedzieć o niebezpieczeństwach, jakie pana spotkały…" – brzmiała jednogłośna odpowiedź.
Misjonarz zaczął opowiadać o swojej wyprawie do plemienia Banyais, które uchodziło za szczególnie niebezpieczne. W najmniej odpowiednim momencie jego auto ugrzęzło w bagnie. Cała ekspedycja została otoczona przez okrutnych i wrogo usposobionych tubylców, a jego młodej żonie grożono śmiercią. Słuchacze w napięciu chwytali każde słowo wypowiadane przez mówiącego. Coillard nagle przestał opowiadać i krzyknął: "Co byście zrobili na moim miejscu?". – Nikt nie odpowiedział, więc Coillard kontynuował: "Nic byście nie zrobili, gdyż nie wiecie, co można w takiej chwili uczynić. Ja modliłem się… i Bóg mnie uratował".
Bóg jest wierny! On jest gotów odpowiedzieć na każdą szczerą modlitwę.

https://web.facebook.com/events/1134262416642547/

ZAPRASZAMY na wykład BIBLIJNY pt.:
KIEDYŚ SPOTKASZ BOGA
Wykład odbędzie się w Sali klubowej OCK
Ostrzeszowskiego Centrum Kultury, ul. Gorgolewskiego 2
w dniu 24 października 2016 (PONIEDZIAŁEK) o godz. 17.10

To zaproszenie nie ma nic wspólnego z organizacją tzw. świadków Jehowy ani z żadnym ugrupowaniem religijnym

Aby otrzymać pierwszą lekcję kursu biblijnego napisz do nas: kurs biblijny, skr 328, 50-950 Wrocław 68

Jeśli chcesz otrzymać bezpłatnie Nowy Testament Pana Jezusa Chrystusa, napisz, wyślij sms lub zadzwoń: RLCh, ul. FABRYCZNA 18, Wieruszów, tel.791214963 MAT18_20

Skomentuj

